Často kladené otázky
Jsou semínka, které používáte k pěstování v BIO kvalitě?
Používáme dva certifikované dodavatelé z EU. Všechny semena jsou v BIO kvalitě. Od obou těchto dodavatelů jsme si vyžádali jejich BIO certifikaci.
Mají Vaše produkty certifikaci BIO?
Ne, BIO certifikaci zatím nemáme. Na druhou stranu si myslíme, že díky tomu, že používáme k našemu pěstování BIO semena a pěstujeme v BIO zemině a nepoužíváme žádné pesticidy či jiné agrochemikálie, tak naše microgreens mají velmi blízko k BIO kvalitě.
Do čeho balíte Vaše Microgreens?
Naše microgreens balíme do krabiček z PLA materiálu vyrobených z čistě přírodních materiálů. Používáme několik velikostí krabiček, dle Vámi objednané gramáže.
Jaký je rozdíl mezi klíčky a microgreens?
Rostliny prochází několika růstovými fázemi. Klíčky jsou první růstová fáze oproti microgreens, které se řadí do fáze druhé. Další, takový rozdíl je v tom, že klíčky se pěstují/rostou ve vlhku, kde kličí. Hlavní nevýhoda klíčků je v tom, že díky klíčení ve vlhkém prostředí jsou náchylné na různé bakterialní choroby a plísně.
Jakým způsobem si mohu zakoupit Vaše Microgreens?
Naše microgreens si můžete objednat pouze přes naše webové stránky, kde si můžete vybrat druh, gramáž a počet krabiček. Jednoduše řečeno, zašlete nám email s vašim požadavkem a my vás buď zařadíme do stalých závozů nebo vás budeme informujeme, kdy microgreens obdržíte.
Jsou Vaše microgreens dostupné celoročně nebo jen v sezóně?
Ano, díky tzv. kontrolovanému zemědělství jsme schopni pěstovat naše microgreens pro Vás celoročně. Pokud je náš produkt v určitém období nedostupný, informujeme naše zákazníky při objednávce.
Plánujete pěstovat take jiné druhy?
Určite do budoucna plánujeme rozšířit naši nabídku i o jiné druhy listové, kořenové zeleniny či bylinek. Obecně je naše produktová nabidka sestavována tím, co naši zákazníci chtějí.
Měl bych opláchnout/omýt Vaše microgreens před konzumací?
Ano, microgreens by měly být před konzumací opláchnuty.
Kde všude a jak daleko microgreens dovážíte?
Naše microgreens rozvážíme pouze po Praze. Důvod je jednoduchý a to ten, že chceme dodržet maximální čerstvost dodávaných produktů.
Které dny dovážíte Vaše produkty zákazníkovi?
Dodáváme každý týden v úterý, čtvrtek, pátek a v sobotu, kromě svátků. Standartně dodáváme během dne od 7:00 do 19:00 hodin. Čas a den se může odvíjet dle lokality ve které v ten den provádíme závoz. Možné jsou také osobní odběry dle předešlé domluvy. V případě osobního odběru není stanovený žádný minimální limit odběru, tak jak je stanoveno při dodávce k Vám domů či do firmy.
Účtujete nějaký poplatek za dovážku microgreens?
Ano, poplatek je účtován v částce 65,-kč za každý závoz. V případě nákupu nad 1.200,-kč za jeden závoz se dopravné neúčtuje.
Je nějaký minimální odběr microgreens při objednávce?
Ano, minimální odběr je v hodnotě 400,-kč za každý závoz.
Jaké druhy plateb jsou k dispozici?
Momentálně je k dispozici pouze jeden druh platby a to formou vystavené faktury, kterou obdržíte při dodání. Splatnost vystavené faktury jsou 3 dny.
Jsou dodávky přepravovány v chlazeném stavu?
Ano, jsou. Naše microgreens přepravujeme v chadících boxech tomu určených, tak abychom zachovali maximalní čerstvost.